Anasayfa | Işımalar | Osman Ziya | İfade -i Meram | Yöntem Bilim | İnsan Bilim | Din-Fen | BTÖ | Yazılar | E-Posta |

  Aktif KullanıcılarAktif Kullanıcılar  Aktif KonularAktif Konular  Forum Üyelerini GösterÜye Listesi  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  SkinsSkins
  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş
İnsan Bilim
 YöntemBilim Forumu | İnsan Bilim | İnsan Bilim  
Mesaj icon Konu: cinsellik Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
osmanziya
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010
Gönderilenler: 935

Hak Puan : 5
Kidem : 6
OrtalamaHak : % 50
Irtibar :2

Alıntı osmanziya Cevaplabullet Konu: cinsellik
    Gönderim Zamanı: 17-Haziran-2017 Saat 23:35
CINSELLIK


CINSELLIK dizisi içindeki dosyalar

20170617_233417_CINSELLİK.rar

Cinsellik konusu çekici bir konudur..
insanlar seksi konular ve erotik resimler söz konu olduğunda
yüzü kızararak dahi olsa ilgilenirler.


Gerçekten de eğer ilmi ve tıbbı bir gerekçe yoksa cinsellikten bahsetmek insanı küçük düşürüyor. Nitekim insanın kızdığı zaman sövmeye başlaması bu kuvve-i şeheviye ve gadabiye güçlerinin hayvani bir gereksinimin ortak bir temeli olduğunu gösterir.


Kuvve-i şeheviye’ye KIZLIK kuvve-i gadabiye’ye KIZGINLIK adını veririm.
Cinsellik ve şehvette elbette bizim kız tarafımız… DİŞİL yanımız etkindir.
Öfke ve şiddet ve gazab anında ERİL tarafımız işler.
Elbette kızlık kadınlık ve kızgınlık ise erkeklik demek değildir.
Erkek ve kadın olmak daha sonra gerçekleşecektir.


Cinsellik kuramsal ve edebi olarak oldukça geniş bir işlenmiş ve tıbbı alanda pek çok araştırmalara konu olmuştur. 25 senedir kendine OKUMA amborgosu koyan bir insanın bu konuda litaratüre bakıp konuşamayacağız acıktırtır. Sadece kendi içe bakışım ve kişisel yetenek ve yapım ve bireysel kazanım ve deneyimlerimle elde ettiğim sonuçların resmini yapacağım o kadar.


İşte şu resme bakın;
Türsel korunum ve tensel doyum düzleminde (dai ve muktazi)
Tohumlanmanın sulanması ve coşkulanmanın tadı ekseninde (tahrik ve tazyik)
İki karşı cinsiyetin birleşmeye yol açan YANAŞMASI ve YAPIŞMASI
8 (sekiz) kavramla seks anlatılıyor.


Elbette bu karmaşık 30 yakın tabloyu versiyon sırasıyla izleyerek
anlamaya çalışmanız gerekiyor. Eğer Cinselliğe yeteri kadar
önem ve değer veriyorsanız bu incelemeye yapacaksınız.


Cinselliği gerekli ve yeterli bir meşru ve doğru yolu vardır. Cima.
Bir de yasal ve normal yollardan sapan gayrı meşru yol vardır. Zina.
Burada her ikisi nazara alındı ve LGBT konusu şematize edildi.


Ancak bu bireyin yaşantısındaki sapmalar, yaşana yaşana..
toplum tarafından hoş görüşe ile görüle görüle..
bu bir kişisel tercih görülebilir.


Ancak bu LGBT sapmaları hukuku ilgilendirmese bile ahlakı ve dini ilgilendirir.
Toplum nazarında ve vicdanlarında bu ayıp işi işleminin yük ve ağırlığından kurtulamaz.

Burada bizim amacımız bir ahlak ve edeb dersi vermekten ziyade
Evlenmenin geçikmesi.. erken dul kalınması.. edebsizliği ve hayasızlığın özendirilmesi gibi nedenlerde ortaya çıkan sorunlar ortaya çıkan çağdaş yaşantımızda; meşru ve makbul olmayan ilişikilere karşı
orta yolu ve İFFETLİ doğrultuyu görmeye ve göstermeye çalışmaktır.



Cinsellik ve seks.. yani TÜRSELLİK yaşamsal yapımızda çoğalma programının bir sonucu olarak ortaya çıkar. Çoğalma programı türün korunması ve tensel doyumdan başlayan doğal koşulları yani AMUS’u oluşturur. Amus.. umm (anne) amme (kamu) ve ümmet gibi sözcüklerde üterus (rahim) sahibi    “ana” anlamında bir sözcük olarak kullanılmıştır. Ana ya da anne dediğimiz kimse bizi sahih bir neseble doğuran kimsedir. Mecazen gayrı sahin neseble doğuran dişile ana denilebilir. Babanın belli olması KİMLİĞİ belirler. Bunun için nesil.. soy.. gen..(cin) denilen KARAKTER ortaya çıkar ve böylece AMUS ölçü.. mizan ve namus altına almaya çalışan yasal ve dinsel bir kuralladırmaya yani NİKAH’a kadar ilerler. Böylece cinsel ilişki doğal bir olay olmaktan çıkar törel ve tüzel bir etkinlik haline gelir. Bu ahlaki ve hukuk birliktelik beşeri yapıyı insani boyuta.. dişili kadınlığa ve karılığa ve analığa.. erili erkekliğe ve kocalığa ve babalığa çıkaran olayın başlangıcıdır. Bu yüzden düğünler anlı ve şanlıolur.


Şehvet şiddetin bir parçası.. sevgi öfkenin diğer yarısı.. barış savaşın tanrısı ve erkek karının kocasıdır.. hemi sever hemi döver.. anne babalar da çocuklarına öyledir.. anne ve baba ile erkek ve kız çocuk bir ailenin bileşenleridir.. şehvetten şiddet çıktığı gibi şefkatte çıkar.. şefkatten hibe çıktığı gibi hasedde çıkar.. şehvetin diğer bir sonucu kıskançlıktır.. şehvet sahib olduğunu kıskanır.. kıskanmazsa sahip olamaz.. ancak sahip olmakla serbest bırakmak arasında dengeyi koruyamazsa hem kendine hem eşine yaşamı azab eder.


Hasılı kızlık ve kızgnlık izlenecek.. imgelenecek.. irdelenecek.. istenecek bir konu ve malzemedir ki bunun ta vucud ve ademden.. ta cennet ve cehennemden.. ta tamir ve tahribten ta zarar ve kardan kalbimizin etrafına kadar siyaret etmiş bir köz.. bir kor.. bir ateş.. bir dumandır. Çok zaman ve her zaman pornoya or-no olunsa yani zinalar ve gayrı meşru ilişkiler artsa depremler ve terör artar..



Onu siz kablolarım… tablolarım.. hablolarım ile görünür hale getirdim.

   
Sağlıcakla kalın

osmanziya


Sentaks / sözdizimsel / BEYANÎ eksikliklerim VE
semantik / anlambilimsel / MAANÎ yetersizliklerim
için düz yazıdan özür dilerim


IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide
Türkçe Çeviri : Nuri Cengiz
Tasarım & Düzenleme : BeyazSeytan
WebWizTurk