Anasayfa | Işımalar | Osman Ziya | İfade -i Meram | Yöntem Bilim | İnsan Bilim | Din-Fen | BTÖ | Yazılar | E-Posta | |
Aktif Kullanıcılar Aktif Konular Üye Listesi Takvim Arama Yardım Skins Kayıt Ol Giriş |
Yöntembilim | |
YöntemBilim Forumu | Yöntem Bilim | Yöntembilim |
Konu: sira | |
Yazar | Mesaj |
osmanziya
Kıdemli Üye Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010 Gönderilenler: 3498 Hak Puan : 5 Kidem : 6 OrtalamaHak : % 50 Irtibar :2 |
Konu: sira Gönderim Zamanı: Bugün Saat 09:55 |
önce başlat sonra bitir
en başat FENA yasası Tablonun sol alt köşesinde SIRA adıyla gösterilmiştir. Işin yok.. sağlığın var.. Sağlığın var.. Işın yok.. İkisi de kötü.. imdi size bundan daha kötü bir şey söyleyeyim mi ? Hem sağlığın hem işin olduğu halde işin çokluğundan ya da azlığından yakınmaktır. Ancak bu genel bir çizgidir. Ayrıntılarına gelince.. ortaya KALİTELİ mal ve hizmet sunumu ile KARAKTERLİ fazilet ve kemalat serimi gelir. Bu da kişiler arasında sağlam ve sağlıklı bir etkileşim ve iletişimi ister. Öyle ise bize düşen sorundan YAKINMALAR yerine.. çözümü YÜKLENENLER arasında bir yerde bulunmaktır. Bunun üzerine Değerli Ağabeyim Cuma Özüsan dediki: evet. ama en kötüsü işin de yok, sağlığın da yok. Allah yardım etsin bende sonra ona dedim ki: Amin. iyilLİK ve kotuLUK.. iyi ve kotu nesne ve kimse.. birbirine göre IZAFI bir sıralama ya da skala oluşturur.. tek başlarina anlami bulunmaz. Dediginiz gibi biz yaşlılar giderek hem işi hem sağligi olmayan KOTULUGUN içine yuvarlaniyoruz. Allah azze ve celle yâr ve yardımcımız olsun. Amin. ÖNCEleri yoksulluktan yakinirdik.. bir sure aliştik bize normal gelmeye başlarken işlerin tikirinda gittiği bir zaman SONRA hastalik ariz olmaya başladik.. bir sure SONRA da misafir gibi gelen giden hastaliklarla artik ev halkindanmiş gibi kaniksadigimiz bir SIRADA şu YAŞLILIK heyula gibi tepemize dikilmez mi ? Gel demeden geldi.. git diyoruz gitmiyor.. buyuk bir olasilikla bir sure sonrada onu.. ana babamiz gibi.. saymaya.. eşimiz gibi.. sevmeye.. başlamişken bizim EVIMIZE iki de bir durmadan abisini çagirmaya çalişiyor.. ayni soydan olan bu kardeşleri biliyorsunuz.. Acz ve Fakr den ibaret NAKS ile ayni soydan olan bu yoksulluk.. hastalik.. yaşlılik.. ve yoksunlugun yokluktan bir aşagısi olan şu dogumu olumunu başlatan ONCELIK ölümunü düğümünü bitiren SONRALIK ile bir TDY (Termo Dinamik Yasa) denilen bir "gerçek"i saglatiyor. Bilirsiniz gerçeği sollamak imkansiz... öyle ise bize şu soru vacib oluyor: SIRADAKI Gerçek yani ONCELIK ve SONRALIK ne kadar gerçek ? Nasil gercek.. neden gercek.. nicin gerçek.. gerilip çekilen bir gereksinim mi.. gerilim çikaran bir gerekçe mi.. Gereksinim gerekçesi olmayan bir arayiş gerekliligi ise onu NASIL arayip bulabiliriz ? iste YBA bize bu yolu açacak bir PLATFORM sunuyor. Misal İmkan Musavat Sıra İşte bu dört KELİME câmi bir sır ve küllî bir muammadır. İnsan.. kainat.. kavramlarında öteye gitmek isteyenlere sunulur. OZO Yukarıdaki metin Mustafa BUĞUÇAM olarak face sayfamda yayımlandı. Bu arada TABAKAT WattsApp gurubumda da bu metni yayımladım: [09:05, 08.12.2024] Mustafa Buğucam: Sırr- ı " R " demek " R " harfinin gizemi demektir. YBA harfler üzerine duran bir HURIFILIK demek degildir. HARF (hece) den sonra olan KELIME ile de ilgilenmedim. Fakat harfden önce bulunan HATT (çizgi) bizim konumuz.. düz ve egri çizgiler.. özellikle dikey ve yatay hattlar YBA dilinin harfi.. Yontem Bilimsel Analizin temel karakteridir. Bu meslegin manevi kokeni ELIF-LAM-MİM huruf-u mukattası.. HADID SURESININ ilk üç ayeti.. 4444 duasi denilen salatı tefriciyesidir. Evvel ve Ahir ile Zahir ve Batın ISIMLERI 💛🥀💛 Hadid Suresinin 3.cu ayetinde ILMIN hududlari olarak tanimlanmıştir. Ayni zamanda tum bilimsel fikirlerde ve butun dinsel zikirlerde temel alinan terimlerdir. Imami Nursi RNK da ŞUALAR kitabinda yer alan MEYVE risalesinin Yedinci Mes'elesinde agaç ve yıl modeliyle mekani ve zaman YÖNLERI olarak modelleyerek ve örnekleyerek külli bir ANAHTAR olarak söz etmiştir. Ayrica RNK dan LEM'ALAR kitabindaki Yedinci Ricada bu modeli uygulamiştir. Tarihceyi HAYAT kitabinda bu milletin çok DEKART'lar yetiştirecegini soylemistir. Ayni zamanda bir ilim adami ve mutefekkir olan M.K. ATATURK ilk Turkçe GEOMETRI kitabı yazmıştir. Biz Aristo'nun metafizik DORT SEBEB KURAMI ile Dekar'tın ANALITIK DUZLEM çıkarimini kullanarak YBA teknigini ve yöntemini ve dilini icad ettik ve bu çalişma uluslararsa II FILOLOJI KONGRESININ tam metin kitabinda yayimlanmiştir. Ayrica bu kitabi INSANBILIM ekiyle AMAZONDA yayımladik. Bu tabloda söz konusu "SIRA"yı sag ve sol alt köselerde gosterdik. Mister MASTER OZO'nun bir STAR'i olan bu 2024 un son tablosunu herkes anlasin GDDY na çevirmeyede bir niyetim bulunmuyor. Zaten tablolar son derece dinamik ve hizli şekilde saat saat oluşuyorlar ve bunlarin GDDY sina çevrilerek durdurulmasi ve dondurulmasi gereksizdir. YBA ogrenen ogrenir. Üstelik nu işe girişmeyene de tablonun anlamini da merak etmez. [09:18, 08.12.2024] Mustafa Buğucam: Biz geldik gidiyoruz.. yapacagimizi yaptik.. yazacagimizi yazdik.. YAZDIKLARIMIZI da gelecege gonderilmek üzere siber uzaya yükledik. GDDY ile uğraşanlar tribunlere seslenen ve kendini gosterenlerdir.. bizde YBA reklami için bunu yaptik ve kendimizi göstermekten fazla bir şey yapmadik ve hatta bununla maksadiminizi aksi ile tokat yiyerek YBA dilini enaniyetimizle golgeledik.. cehaletimizle perdeledik ve sümsuk ve sunepeligimle örttum. Saygilarimla saglicakla kaliniz. OSMAN Osman Ziya Oglu nami diger Dinnur YAŞAR müstear adlarini kullanan Mustafa BUĞUCAM 08.12.2024 pazar 09:17 üçyol IZMIR [09:41, 08.12.2024] Mustafa Buğucam: Yıllardir yazilarimiza editöR.. yazdiklarimiza webmasteR.. düşunduklerimize partneR.. konuştuklarımiza sekreteR.. yayacaklarimiza meneceR.. bulamadık.. nazaR.. basaR.. iRade.. iRfan sahibi Ruyet.. Riya.. Rüya.. Re'y maliki beRR.. biRR.. naR.. nuR.. seyR.. hâkimi Tanrı RA Rabb.. Rahmân.. Rahîm..Rauf isimleri ile beni göstermiyorsa ben kendimi gostergeleyebilir ve görunguyebilir mi yim ? Sonuçta ÇEYREK DAIRE olan "R" bir sırr.. biz bu ďortte biri başlattik.. siz TABAKAT Ahalisine düşen gerisini getirmektir. Saygilarimla osmanziya Düzenleyen osmanziya - Bugün Saat 10:13 |
|
osmanziya
Kıdemli Üye Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010 Gönderilenler: 3498 Hak Puan : 5 Kidem : 6 OrtalamaHak : % 50 Irtibar :2 |
Gönderim Zamanı: Bugün Saat 10:16 |
Face deki bu paylaşımım da Değer Nazif ÇALIKOĞLU kardeşime de dedim ki:
Amma Tanrıyı söz konusu edeceksek.. Tanri'yı insana benzetip sonra onu aklamaya ya da karalamaya kalmayalım.Yok eğer Tanrı'ys inanıyorsak O'nun nı'met lerini âlemin sebeblerine.. nesnelerine.. kimselerine dagitmayalim. Hocam, bir kimse Tanrı'ya inanıyorsa ve on tanıyorsa.. mutlak ve salt ve absolit bir Tanrı'yı suçlamak saçmadır ve anlamsızdır yok eğer Tanrı'ya inanmıyorsa.. var olmayan bir Tanrı'yı suçlamak yine saçmadır ve anlamsızdır. Suçlasa bile gerçekliği değil dilinde oluşturduğu bir nesneyi ve zihninde inşa ettiği bir kimseyi suçlar. Sanırım bu TANRI'ya ilişkin DÜŞÜNCELER Tanrı tanırlar ile Tanrı tanımazların sun'i olarak oluşturdukları bir ortam.. Tanrı tanırlar sürekli Tanrı'dan bahsettikleri için bu İLETİŞİMDEN üzülen ve sıkılan ve sinirlenen Tanrı tanımazlar kendilerini rahatsız edecek bu İNANCI karşı düşmanlık oluşturuyorlar.. iki "düş" arasında ilişki bu sefer tersinden cereyan ettiğinde Tanrı Tanırlar kendilerini rahatsız edecek bu DÜŞÜNCEYE karşı düşmanlık oluşturuyorlar. Bu durumda bizim düşünceler ve düşmanlıklar.. inanç ve bilgi arasındaki bağlantı ve ilişkiler hakkında daha derli ve toplu bir bilgi edinmemiz gerekiyor. çünkü bu konular geçmişte de konuşulmuş ve tartışılmış ve bazı çözümlere ulaşılmıştır. Örneğin dostluk ve düşmanlık arasında orta bir yol bulunup sağlam ve sağlıklı bir iletişim ve etkileşime geçilebilir. osmanziya 03.12.2024 |
|
Forum Atla |
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |