Anasayfa | Işımalar | Osman Ziya | İfade -i Meram | Yöntem Bilim | İnsan Bilim | Din-Fen | BTÖ | Yazılar | E-Posta |

  Aktif KullanıcılarAktif Kullanıcılar  Aktif KonularAktif Konular  Forum Üyelerini GösterÜye Listesi  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  SkinsSkins
  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş
Dünya
 YöntemBilim Forumu | Genel | Dünya
Mesaj icon Konu: ESRA Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
osmanziya
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010
Gönderilenler: 2002

Hak Puan : 5
Kidem : 6
OrtalamaHak : % 50
Irtibar :2

Alıntı osmanziya Cevaplabullet Konu: ESRA
    Gönderim Zamanı: 24-Ekim-2022 Saat 08:18


http://www.yontembilim.com/forum/forum_posts.asp?TID=1927&PID=2984#2984
Burada da aynı yazı yer alıyor ve ekli olarak ESRAR dizini ve alt dizinleri bulunuyor.


Dört latifemiz bulunuyor.. nefis ve akıl ile ruh ve kalb.. bu ince ve latiflerin en latifi ve en incesi ise SIRR...






SIRR




Geçen 19.10.2022 Çarşambasında YBA biricik talebesi ile birlikte yaptığımız Çarşamba Çalışmasında SIRR konusunda bir çalışma yaptık ve bu çalışmayı bir yazıya dönüştürüp kendisine göndereceğimi söylemiştim ve face den başka bir arkadaşım YBA merak edince konuyu genişletmeyi düşündüm. Bu arada işin içine ESRA arkadaşım ve YOL dosyası da girince.. aslında bırakın sırrı.. bilmediğimiz o kadar bilinmezlik ve kapalılık ve karanlık ortaya çıkıyor ki “sır” azınlık halde çıkaracak çoğunluğa dönüştü ve bu karanlık içinde bilgilerimiz ve bildiklerimiz.. aslında beğendiklerimiz bize öylesine parlak görünüyor ki sanki her şeyi biliyor gibi oluyoruz pek çok şeyi bilmediğimiz halde.. işte bu durumda bildiklerimizden bilmediklerimize mi.. yoksa bilmediklerimizden bildiklerimize mi.. gidiyoruz. Karar veremiyoruz.


Şimdi biz çok şeyi biliyoruz da az bir şeyi bilmiyoruz ve o bilinmeyen azı yani sırrı arıyormuşuz gibi yapalim isterseniz hem kolaylık hem başlangıç olsun diye.. bir baştaki yalın 13.cü tablonun resmine bakın birde sondaki 43.cü tablonun resmine..


Her iki tabloda nefis ve akıldan oluşan SOL GÖRÜ ile ruh ve kalbden oluşan SAĞ DUYU.. değişmeden kalmış.. aslında bu anlaşılmaz zor yazıyı bırakıp buraya yüklenen Word tablolarının 43 ün yalından karmaşığa doğru izlerseniz daha sağlam ve sağlıklı bir yol seçmiş olursunuz.. işin içine girmişken de YOL dizini tablosu içindeki düz yazıları ve tabloları okursunuz.. geriye ne kalır ? Said (Dünyanın ve ahiretin mutlu ve kutlusu) olarak mı öleceksiniz yoksa Şaki (dünyadan şekvacı ve yakınıcı) olarak mı öleceksiniz ? İşte bunu bilemezsiniz.. iyi misiniz kötü mü sünüz bunu iyi kötü bilirsiniz.. iyimser mi siniz yoksa kötümser misiniz ? bunu çok iyi bilirsiniz.. biraz aklımızı çalıştırıp iyimser olsak iyi olur.. belki iyi de olabiliriz. Karamsarlığın ve kötülüğün kime ne yararı olmuş ki?


Şunu da iyi bilmek gerekir ki sadece sol görüyü ya da sadece sağ duyuyu çalıştırıp kötümser ya da iyimser olmanın da bir yararı bulunmaz. Belki bazı çıkarlar elde edebiliriz fakat asla iyimser ya da kötümser olmaktan bir yarara ulaşılmaz. İyimserlikte beraber birazda iyi olmaya çalışmak gerekmektedir. Fakat insan sırrı ve bilinmezi merak ederken.. bu bilinmezle pek uğraşmaz.. başka meraklı konularla uğraşır.. insanı merak etmez siyasi ve seksi konular merak eder.. kendini yerak etmek gizemli ve meraklı konuları yerak eder.. hele merakın yeraktan farkını da hiç aramaz.. iştah ve iştiyakın bir araya gelip AŞK oluşturduğunu.. merak ve yerakın bir araya gelip IŞK meydana getirdiğini… ışkın MEŞKE ve aşkın KEŞKE dönüştüğünün yeni farkında oldum.. o muhteşem kalçaları.. o muazzam yuvarlakları görünce.. yahu dışarıda piyasada salınıp duruyorlar görmüyor musunuz ? Sadece sadece bizim burada mı böyle.. ben yetmişindeyim fakat yirmilikler.. otuzluklar.. kırklıklar.. altmışlıklar ne yapıyor bilmiyorum.. eminin seksenlikleri de etkiliyordur.. doksanlıklar belki.. şimdi bu bir sır mı ? değilse o zaman ben konuyu kaptırdım.. uzaklaştım.. dönüyorum.


Sağ duyu ve sol görü.. biraz ilerleyip alışkanlık halin alınca sağ duyuş ve sol görüş haline geliyor.. cılkı ve culku çıkapta hastalık olduğu vakit ona sağcılık ve solculuk adını veriyorlar. Bu sağ ve sol sade bizim midi dünyamızda değil micro dünya da daha bulunuyor.. sağ elli ve sol elli proteinler.. sağa ve sola spin eden elektronlar ve fotonlar.. aynın gayr olurken beyinde gözde ters “aks”etmesi ve YANSIMASI.. kelimenin zihinde düz “hads”etmesi ve ANSIMASI.. gösterir ki bir MEKAN konumu olan sağ ve soldan kurtulamadığımızdan “mekan” danda kurtulmıyoruz onu konu, alan ve katman olarak kullanıyoruz ve böylece kendimizi zaman ve mekan kadroları olun KAİNAT’tan pek te fazla ayıramıyoruz.. bu kainatın asıl insanın gölge olduğunu söyleyen MATERYALİSTLER’in ekmeğine yağ süren bir tez gibi görünse de şunu da açık ve seçik olarak biliyoruz ki izafiyet kuramından başlangıç noktası seçimi nedeniyle insanı asıl alırsan bu seferde kainat gölge ve ikincil varlık olarak kalacaktır.. sonuçta insan bir sır ve evren bir sır olarak kalıyor ama bu sağ ve sol her ikisinden de sır ve bilinmez ve gizem olarak kalıyor.


Şimdi ben birinci tablodan başlayıp kırkıncı tabloya kadar tüm tabloları açıklamaya kalksam ve bunu da düz yazı ile yapsam.. bana kırk yıl sürecekmiş gibi geliyor.. yaşım yetmiş olduğuna göre bu iş yüz on yaşına kadar sürecek.. aklın yolu bu işi size bırakmak gibi geliyor ve aklın sağcılığı ve solculuğu ile uğraşmaya vakti olanlar için iyi bir araştırma alanı olacak..


ancak son tablada görünen üç dört tümceyi özetleyerek işi bitirelim:
işte size 20221023_205144_ESRAR.rar 43 tablo.. yalından karmaşığı doğru esrarı inceleyin.

biz sadece son tabloda özetleneni okuyalım: Hikayenin hakikatını bulmak kolay olmadığı gibi hakikatın hakkını bulmakta zordur.

Ancak bizim gibi deliler bu zorluklardan korkmazlar.. soruyu ve savı aramak, yanıtı ve kanıtı bulmak için akıllıca çalışırlar.. çünkü onlar arayıcıdırlar. Gereksinimlerinin çizdikleri yol üzerinde hakkı ve hakikatı aramaktan bıkmazlar. Ancak birbirleriyle İLETİŞİM kurmakta zorlanırlar.. işte YBA i onlara kolaylık olsun diye hazırladık.. alıp öğrenir ve kullanılarsa helal olsun.. HAKK’ımı onlardan istemiyorum. Ancak yararlandıklarında bir pay ister istemez BENİM hisseme de düşecektir.. sadece benim mi.. elbette YBA öğrenip ve kullanıp yararlananlar onun tutulması ve yayılması için çaba sarf ederlerse onlara da düşecektir.

SAYGILARIMLA Sağlıcakla kalınız.

Dinnur YAŞAR namı diğer OSMANZİYA

23.10.2022 ÜÇKUYULAR-İZMİR
     



Dinnur YAŞAR

23.10.2022 Üçkuyular İZMİR








Sağlıcakla kalın

OSMANZİYA

Sentaks / sözdizimsel / BEYANÎ eksikliklerim VE
semantik / anlambilimsel / MAANÎ yetersizliklerim
için düz yazıdan özür dilerim

.

NOT:
Evet, aslında benim kullandığım sistemde
cümleye, kelimeye hatta harfe de ihtiyaç yok…

www.yontembilim.com
www.insan-bilim.com
www.osmanziya.com
www.mustafabugucam.com.tr


Bu ESRA0000 dizini içinde hazineler bulunuyor

20221024_081817_ESRA0000.rar

Düzenleyen osmanziya - 24-Ekim-2022 Saat 08:21
IP
osmanziya
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010
Gönderilenler: 2002

Hak Puan : 5
Kidem : 6
OrtalamaHak : % 50
Irtibar :2

Alıntı osmanziya Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 24-Ekim-2022 Saat 11:56
hilkat ve fıtrat
Hilkat ve Fıtrat YARATAN ve YARADAN olarak karşılarım. Yaratan.. Yar'dan atan.. yaratılışın içine bırakan.. daha sonra yardan atılan ifrat ve tefrit arasında.. FATR'ı "fart"tan kurtararak haddi vasatla O'na adanıp.. Yar'e adanan olup.. YARADAN'a dönen ve yönelen.. yürüyen ve giden.. olmak ve kıssa-i ahsen'in kasas'ından sonra "Rabbi kad ateytenÎ minelmülkü ve allemtenÎ min tevililehadıs" dedikten sonra "Fatırassemavatı velardı ente veliyyi fiddünya velahire" deyip "teveffenÎ müslümen ve-elhıknî bisalihîn" duasını yapmaktır. "Esselamü aleynâ ve a'la ibadissalihîn" zümresine katılmaktır. İnşaallah. Sonuçta FTR-FRT; bir tür, kevnin patos'un homos'a.. kaos'un kosmos'a simüle bulunması.. âlemin zmn'ın nmz'a nzm'ın mzn'a yatay ve dikey çizgileriyle diri ve canlı sinüse olmasıdır. Bu şu veya bu dinin değil tüm dillerin ve dinlerin ve kültürlerin ortak hasılası halife-i arzın insan-ı kâmilidir. Zaten tüm 5000.. 3000.. 2000.. 1400.. dinler yürürlülüğünü ve geçerliliğini yitirdi.. zaten her semavi dinler 300 yıl çıkış 300 iniş olmak üzere 600 yıllık bir miad sergiliyorlar ve bundan sonra ekonomik ve politik çıkarların aleti haline geliyorlar. Bu yüzden dinler ideolojileşiyor.. felsefeler dinleşiyor.. bunların foyasını ve boyasını ortaya çıkarmak için felsefe ve din arasında ortak bir dil çıkararak olaylar ve olgularımızla yüzleşmek gerekiyor. Bunun için dil ve din.. felsefe ve hikmetin çok yönlü ve yanlı konuları konuşabilmek ve tartışabilmek için hızlı bir anlam sürücü ve kolay bir anlatım aygıtı barındıran YBA öneriyorum

Osmanziya 24.10.2022 Üçyol-İZMİR
IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide
Türkçe Çeviri : Nuri Cengiz
Tasarım & Düzenleme : BeyazSeytan
WebWizTurk